עלות הקמת חברה בע"מ ב-2021

עו"ד רון הדר03 בדצמבר, 2020

עלות הקמת חברה בע"מ ב-2018אתם מתקרבים לקראת החלום הגדול שלכם – להקים עסק משלכם, בין אם מדובר במשרד עורכי דין עצמאי או חנות לשמלות כלה. לאחר שנים שבהן עבדתם כדי להגשים את דרישותיהם ורצונותיהם של המעסיקים שלכם, הגיע הרגע לצאת לדרך העצמאית שלכם. כעת, עומדת בפניכם השאלה אם לפתוח עוסק מורשה, עוסק פרטי או חברה בע"מ. כל פתיחת עסק כרוכה במילוי מסמכים והתנהלות מול רשויות המס, ולכן חשוב להחליט מבעוד מועד איזה עסק אתם מעוניינים לפתוח.

מדוע כדאי לפתוח חברה בע"מ

הקמת חברה בע"מ 2021 הולכת ונעשית נפוצה בקרב רבים. בעלי עסקים הבוחרים להקים חברה מסוג זה נהנים מההגנה המשפטית המוענקת להם, כך שאם החברה נקלעת לחובות, הבעיות הכלכליות אינן משפיעות עליה. לחברה בע"מ יתרונות נוספים כמו עלות נמוכה יחסית של תשלומי מיסים (מס החברות הוא 23% בלבד נכון לשנת 2020), וכן ניהול חשבונות מבוקר יותר, כך שניתן לאתר כל טעות במהירות.

לפתוח חברה דרך האינטרנט

הנגישות הטכנולוגית הקיימת היום מאפשרת לבצע פתיחת חברה באינטרנט. כל שיש לעשות הוא להיכנס לעמוד באתר של Ettorney. לאחר מכן אתם מקבלים טלפון מן הנציג אשר מתאם אתכם פגישה כדי להחתים אתכם על הטפסים הרלוונטיים. בדרך זו תוכלו לקבל את האישור המיוחל במהירות, ולהירשם בקלות מהבית מבלי הצורך להתרוצץ בין רשויות המס ולמלא את הטפסים הנחוצים.

התחל ברישום חברה

הקמת חברה בע"מ – כמה זה עולה?

אנשים רבים תוהים כמה עולה להקים חברה בע"מ? מטבע הדברים, כדי לקבל את כל ההטבות המגיעות עם הקמתה של חברה בע"מ, יש צורך לשלם סכום כסף מסוים. גובה התשלום הכללי משתנה בהתאם לדרך שבה החלטתם לפתוח חברה בע"מ, שכן עליכם לשלם לא רק עבור אגרת הרישום והאגרה השנתית, אלא גם עבור שכר הטרחה של עורך הדין או כל איש מקצוע המעורב בהליך פתיחת התיק שלכם.

אגרת פתיחת חברה בע"מ מורכבת למעשה משתי אגרות. הראשונה היא אגרת הרישום ועלותה 2,176 שקלים נכון להיום (רישום אונליין). האגרה השנייה היא האגרה השנתית שעלותה היא 1,137 שקלים – עלות מופחתת למשלמים עד מרץ 2020. חברה המשלמת לאחר מרץ תחויב בקנס ותשלם 1,511 שקלים. כמו כן, גם חברה שנאלצה להפסיק את הפעילות מחויבת לשלם את האגרה, אלא אם כן היא הפסיקה את הפעילות שלה באישור רשם החברות. במקרה זה היא תוכל לקבל פטור על תשלום האגרה עבור השנים שבהן היא הייתה בלתי פעילה.

אילו מסמכים דרושים לכם כדי לפתוח חברה

אגרת פתיחת חברה היא רק המסמך הראשון מני רבים אשר לו אתם זקוקים כדי להקים חברה בע"מ. בין המסמכים שיש להציג כדי לקבל אישור פתיחת חברה ניתן למצוא גם תקנון החברה – זהו למעשה חוזה של בעלי המניות בחברה אשר צריך לכלול פרטים כמו שם החברה, מטרותיה, פירוט הון מניות, רישום חברה ברשם החברות והגבלת האחריות על מניות החברה.

לפני שאתם מקימים חברה בע"מ, כדאי להתעניין יותר בתחום, לברר לגבי עלות הקמת חברה בע"מ נכון לשנת 2021 והעיקר – לפנות לאנשים המבינים בתחום. כדאי ללמוד באופן עצמאי ולקרוא חומר באינטרנט, לצד התייעצות עם מומחים בתחום. ככל שתדעו יותר על חברה בע"מ, על יתרונותיה וחסרונותיה, כן תוכלו לקבל החלטה מושכלת יותר בענייני העתיד של החברה שלכם.

התחל ברישום חברה

    אל תפספסו עדכונים והטבות

    אנו רוצים להשאיר אותכם מעודכנים בפוסטים האחרונים, כל החדשות, טיפים והטבות עבור חברות חדשות וקיימות.
    הירשמו כעת

    פוסטים דומים

    מסמכים להקמת חברה בע"מ ב2021

    בדרך לאקזיט יש לעבור לא מעט מכשולים. אין ספק כי הקמת חברה מהווה אלטרנטיבה לא רעה בכלל עבור אנשים שלא חולמים לעבוד כשכירים, אך יש כמה תחנות חשובות בדרך. בשעה טובה ומוצלחת החלטתם להקים חברה, אתם בעיצומו של בניית המוצר והתאמה שלו לשוק ועובדים במרץ על בניית התוכנית הפיננסית והגעה לכל ה-milestones. כעת הגעתם לשלב של רישום המיזם שלכם כחוק ברשויות. הפרוצדורה של הקמת...

    המשך לקרוא
    עו"ד רון הדר08 באוקטובר, 2020

    אגרת רישום חברה 2022

    עדכון אחרון: דצמבר 2020 אז הגעתם לרגע בו החלטתם כי ברצונכם להקים חברה בע"מ. חברה בע"מ היא אחת מתוך מספר צורות להסדר פעילות עסקית. מלבד חברה בע"מ ניתן להסדיר פעילות עסקית בדרך של עוסק פטור, עוסק מורשה, שותפות ועוד. השלב הראשון בתהליך הוא רישום החברה ברשם החברות. רשם החברות היא יחידה במשרד המשפטים אשר אמונה על כל נושא החברות והתאגידים במדינת ישראל. כל אדם...

    המשך לקרוא
    עו"ד רון הדר04 בדצמבר, 2020
    Skip to content