רשימת קבוצות פייסבוק ליזמים 2018

עו"ד רון הדר31 באוקטובר, 2018

קבוצות פייסבוק ליזמים 2018 פייסבוק. ה-פלטפורמה ב-ה' הידיעה. הרשת החברתית הגדולה בעולם. אין כמעט אדם בעולם המערבי (וגם מחוצה לו) שלא מחזיק בחשבון פייסבוק. פייסבוק התחילה בתור רשת חברתית אשר מטרתה לקשר בין אנשים, לגרום להם להכיר וליצור אינטרקציה.

עם השנים, פייסבוק הפכה למפלצת שאנחנו מכירים היום. אין דקה ואין שעה שבה אנחנו לא מוצאים עצמנו נכנסים להתעדכן, לקרוא, להיחשף למה קורה בחייהם של אחרים ולחשוף מה קורה בחיינו שלנו.

רבים השכילו להבין, שפייסבוק הפכה להיות מעבר למה שהיא נועדה להיות בתחילת דרכה. פייסבוק היום היא מכונה שיווקית משומנת – ניתן לפרסם בה הכל, מעסקים קטנים ובינוניים, דרך חברות ענק. ניתן למכור דרכה עיפרון דרך סמארטפון ועד למכוניות. ניתן לפרסם באמצעותה דירות להשכרה ולמכירה וניתן למצוא בה מתכונים ואפילו אהבה. פייסבוק היום היא רשת חברתית אשר ניתן למצוא בה ה-כ-ל.

בין הכלים המעניינים ביותר שהתפתחו עם השנים בפייסבוק, ניתן למצוא את הקבוצות. כיום בפייסבוק ישנן 620 מיליון קבוצות. רשימת קבוצות פייסבוק אורכה כאורך הגלות – בישול, עיצוב, אקטואליה, השכרת דירות, ייעוץ משפטי, מוזיקה, יזמות, רפואה ועוד. בין הנושאים המגוונים של הקבוצות, ניתן למצוא גם קבוצות פייסבוק ליזמים וקבוצות פייסבוק לסטארטאפים.  

מטרתו של פוסט זה הינו לאגד בתוכו את רשימת קבוצות פייסבוק מובילות בתחומי היזמות והסטארטאפים, זה בהמשך לפוסט של רשימת פודקאסטים ליזמים ובעלי עסקים 2018.

רשימת הקבוצות פייסבוק ליזמים לשנת 2018:

The Drop יזמים & אנשי אינטרנט

קבוצה זו, המונה 1355 חברים, נוסדה בנובמבר 2017. קבוצה זו נועדה לשיתוף טיפים שיווקים אשר ניתנים ע"י אנשים שהתנסו, למדו וחוו את חיי היזמות והסטארטאפים (קבוצה זו הינה קבוצה סגורה וניתן לצפות בה רק משתמשים חברים).

הצטרפות: https://www.facebook.com/groups/TheDropGroup/


יזמים ישראלים

קבוצה זו, מיועדת ליזמי הייטק, אנשי טכנולוגיה, משקיעים ואנשי מקצוע שונים העוסקים ומתנהלים "בביצת" ההייטק הישראלית. קבוצה זו מונה 14,500 חברים. בקבוצה זו מתנהלים דיונים מקצועיים, דיונים לגבי הצלחות וכשלונות של סטארטאפים ישראליים, חדשות בתעשייה, מפיקים אירועים אשר מתקיימים מחוץ לדפי הפייסבוק ועוד (קבוצה זו הינה קבוצה פתוחה).

הצטרפות: https://www.facebook.com/groups/yazamutIsrael/


יזמים ישראליים: טיפים, השקעות, הזדמנויות וקשרים

בקבוצה זו חברים 2900 חברים והיא נוסדה בספטמבר 2014. קבוצה זו מיועדת עבור יזמים ישראליים אשר מעוניינים לחלוק מידע, טיפים וידע ועל מנת לאפשר להם ליצור קשרים והזדמנויות עסקיות. (קבוצה זו הינה קבוצה סגורה וניתן לצפות בה רק משתמשים חברים).

הצטרפות: https://www.facebook.com/groups/709749909111467/


משקיעים – יזמים – טכנולוגיה – סטארטאפ – קרנות הון סיכון

קבוצה זו הינה קהילה עבור משקיעים ויזמים בתחום הטכנולוגיה והיא בעיקר מתייחסת לחברות הזנק (סטארטאפ) מתן עזרה וייעוץ בהליכי גיוס הון, יצירת שותפויות והסדרת מערכות יחסים ותחומי אחריות בין שותפים, קידום פיתוחים טכנולוגיים ועוד. בראש הקבוצה "נעוץ" פוסט אשר מרכז בתוכו את כל הצעות ההשקעה שפורסמו בקבוצה. הקבוצה מונה כ-5000 חברים והיא נוסדה במרץ 2012. (קבוצה זו הינה קבוצה פתוחה).

הצטרפות: https://www.facebook.com/groups/giuson/


Israeli startups anywhere

קבוצה זו נוסדה באוקטובר 2010 והיא מונה כ-2500 חברים. קבוצה זו מאגדת בתוכה יזמים, אנשי מקצוע, ומשקיעים אשר קשורים ומעורבים בצורה זו או אחרת בתעשיית הסטארטאפ הישראלית. (קבוצה זו הינה קבוצה סגורה וניתן לצפות רק חברים).

הצטרפות: https://www.facebook.com/groups/vccafe/


שאלות ותשובות – עזרה לסטארטאפים

קבוצה זו נוסדה בינואר 2015 והיא מונה כ-24000 חברים. מטרתה של הקבוצה לשתף ידע וליצור קשרים בין יזמים ויזמות. השאלות והדיונים המתנהלים בקבוצה הם דברים, שאלות, מחשבות ותהיות שחווים יזמים ויזמיות במהלך הדרך ומניסיונם האישי. כפועל יוצא מכך, גם התשובות הניתנות לאותן שאלות הן מניסיון החיים והניסיון המקצועי שחברי הקבוצה צברו במהלך השנים. (קבוצה זו הינה קבוצה פתוחה).  

הצטרפות: https://www.facebook.com/groups/Hashavua/


סטארטאפ For סטארטאפ

קבוצה זו הינה קבוצה חדשה יחסית והיא מונה כ-800 חברים. הקבוצה נוסדה ביוני 2018. זו קבוצה מקצועית אשר נפתחה ומתוחזקת על ידי חברת Monday.com (תוכנה לניהול משימות – בין המצליחות בעולם, וסטארטפ ישראלי!) בקבוצה זו משתפים המנהלים, ליאור וערן, מניסיונם האישי עם הסטאטרפ שלהם Monday. קבוצה זו הינה קבוצה פתוחה.

הצטרפות: https://www.facebook.com/groups/startupforstartup/about/


מקווים שהרשימה הזו, של קבוצות הפייסבוק המובילות בתחום היזמות והסטארטאפים תועיל לכם. בין אם אתם יזמים בתחילת דרכם, בין אם אתם משקיעים המחפשים את החברה הבאה להשקיע בה, בין אם אתם שכירים אשר תוהים האם כדאי לצאת לדרך עצמאית עם הרעיון שלכם, אנחנו בטוחים שתוכלו למצוא בכל אחת ואחת מהקבוצות שפירסמנו כאן מידע, טיפים ובעיקר אנשים שיוכלו לעזור לכם.

 

    אל תפספסו עדכונים והטבות

    אנו רוצים להשאיר אותכם מעודכנים בפוסטים האחרונים, כל החדשות, טיפים והטבות עבור חברות חדשות וקיימות.
    הירשמו כעת

    פוסטים דומים

    רשימת פודקאסטים ליזמים ובעלי עסקים 2018

    פודקאסט הוא מעין תוכנית רדיו או טלוויזיה אשר משודרות אונליין באינטרנט וזאת במסגרת שירות חינמי או שירות בתשלום שמסופק לגולשים. השירות לרוב ניתן בתצורת של VOD/ROD (Video On Demend/Radio On Demend). המילה פודקאסט מורכבת משתי מילים - פוד (נגן המוזיקה של חברת אפל) וקאסט (שידור). המילה העברית למונח פודקאסט הינה הסכת, בשל הקרבה המושגית למונח תסכית. במרוצת השנים, בעולם הגלובלי בכלל ובישראל בפרט, הוקמו...

    המשך לקרוא
    עו"ד רון הדר10 באוקטובר, 2018

    מדריך אקסלרטורים לסטארט-אפים ישראלים

    אנחנו ב-Ettorney עובדים מדי יום עם יזמים מתחילים ויזמים סדרתיים החולמים על החברה הבאה שלהם. המוצרים הפופולאריים עבור חברות סטארט-אפ הינם: רישום חברה בע"מ, הסכם מייסדים, הסכם סודיות. עבור סטארטאפיסטים המושג אקסלרטור מהווה יריית פתיחה, אם לפיתוח הרעיון למוצר ובניית החברה או הגעה לשלב הבא שהינו צמיחה מהירה של החברה ומימון. בעקבות כך, החלטנו לרכז עבורכם את רשימת האקסלרטורים המומלצים ביותר להגשת מועמדות עבור סטארט-אפים בישראל. בעמוד זה...

    המשך לקרוא
    עו"ד רון הדר23 בפברואר, 2019
    Skip to content