רישום סימן מסחר – צ'ק ליסט

עו"ד רון הדר11 ביוני, 2017

רישום סימן מסחר צ'ק ליסטבתור יזמים אתם עובדים קשה בשביל לבנות חברה ושם מותג לעסק שלכם, ולכן מומלץ להגן עליו בכל אמצעי שתוכלו. הפרוצדורה לרישום סימן מסחר אונליין פשוטה מבחינה טכנית אך מורכבת מאחורי הקלעים. רישום סימן מסחר מעניק לכם זכויות קניין רוחני בהקשר למוצר/שרות אותו אתם מספקים, מאפשר ליצור בידול ולצבור מוניטין שווה ערך לנכס אותו אפשר אף למכור בעתיד וכמובן את האפשרות לתבוע עסק מתחרה שהפר את זכויותיכם. בשל כך, הכנו עבורכם צ'ק ליסט מסודר שיסביר את כל השלבים ברישום סימן המסחר עד לקבלת תעודת הרישום.

הפרוצדורה מורכבת מ-3 שלבים עיקריים:

  1. הליך רישום סימן מסחר אונליין:
  • יש להירשם באתר של Ettorney ולמלא את כל הפרטים ב-5 דקות: שם סימן המסחר בעברית או אנגלית, תיאור המוצרים/שירותים שהעסק מעניק (במידה ויש כמה אז לפי סדר עדיפות מהעיקרי למשני), פרטים אישיים של הרושם ופרטי החברה כגון שם וח.פ במידה רושמים את הסימן על שם של חברה בע"מ, ולבסוף לבצע העלאת לוגו של סימן המסחר במידה ותרצו בכך.

התחל ברישום סימן מסחר

 

  1. חיפוש במאגר סימני המסחר וקבלת דו"ח על ידי עו"ד:
  • עו"ד יבצע עבורכם חיפוש במאגר סימני המסחר בו יבדוק האם קיימים סימנים אחרים בקונפליקט וישלח אליכם במייל דו"ח מפורט על קבילות הסימן המכיל הסברים והמלצות לרישום.

 

  1. חתימה על כל מסמכי הרישום ותשלום אגרות:
  • מגיעים אלינו לאימות חתימה מול עו"ד על כל המסמכים (ייפוי כוח לעו"ד ותצהיר לזירוז בקשה) במפגש קצר אחד ללא צורך בהגעה נוספת.
  • תצהיר הזירוז יאפשר רישום מהיר עד 3 ימים עסקים במקום 15 חודשים!
  • תוך 3 ימי עסקים מהשליחה תקבלו אישור למייל מרשם סימני המסחר והפטנטים על הגשת רישום הסימן.

זהו. עכשיו יש רק לחכות לקבלת האישור מרשם סימני המסחר על רישום הסימן והעסק שלכם מוגן!

כדאי להבין יותר מהו סימן מסחרי, הכנו עבורכם סקירה של מה הוא בדיוק סימן מסחרי ומה ניתן לרשום כסימן. בנוסף בעבר הרחבנו על אגרת רישום סימן מסחר, מומלץ להבין מה כוללת האגרה ומהו הסכום הסופי שעליכם לשלם עבור הרישום.

התחל ברישום סימן מסחר

    אל תפספסו עדכונים והטבות

    אנו רוצים להשאיר אותכם מעודכנים בפוסטים האחרונים, כל החדשות, טיפים והטבות עבור חברות חדשות וקיימות.
    הירשמו כעת

    פוסטים דומים

    רישום סימן מסחר בינלאומי – הכיצד?

    על הצורך והיתרונות שברישום סימן מסחר כבר דיברנו רבות. רבים מבעלי העסקים רושמים סימן מסחר על שם העסק שלהם או על הלוגו של העסק במדינת המקור (קרי, המדינה בה החברה פועלת). אך חשוב לעמוד על הצורך ועל האופן שבו רושמים סימן מסחר בינלאומי. כאמור, רישום סימן מסחר מעניק לבעליו בעלות וזכות שימוש בלעדית בסימן המסחר וזאת תחת הסיווגים ופרטת הסחורות תחתן נרשם סימן המסחר....

    המשך לקרוא
    עו"ד רון הדר06 במאי, 2018

    איך מבצעים איתור סימן מסחר אונליין?

    סימן מסחר הוא הסימן שבו משתמשת חברה על מנת ליצור אסוציאציה חיובית בקרב לקוחות, כך שבפעם הבאה שהם יראו את הסימן, הם ידעו לקשר את הסימן לחברה. הסימן יכול להיות מורכב מצורות, אותיות ומספרים, והוא נועד לבדל את החברה ממתחריה. אם חברה מסוימת מעוניינת לרשום בעלות על סימן מסחרי מסוים, עליה לבצע רישום סימן מסחר. רק כך היא תוכל להיות בעלים שלו ולמנוע ממתחרים...

    המשך לקרוא
    עו"ד רון הדר12 בפברואר, 2020
    Skip to content