הגשת סימן מסחר אונליין – למה כדאי לעשות את זה עם עו"ד?

עו"ד רון הדר20 במאי, 2019

הגשת סימן מסחר אונליין - למה כדאי לעשות את זה עם עו"דלפי פקודת סימני המסחר, התשל”ב אשר נחקקה בשנת 1972 סימן מסחר מוגדר כאותיות, ספרות, מילים או דמויות בשני מימדים או שלושה. סימן מסחר הינה מתן אפשרות לקהל לזהות את מקור המוצרים הכוללים את הסימן וכך לאתר עסקים שונים.

מה כולל הליך רישום סימן מסחר

במטרה ליהנות ממהגנה על פקודת סימני המסחר קיימת חשיבות עליונה לביצוע רישום סימן מסחר אצל רשם סימני המסחר אשר מקומו בירושלים.

הרישום אצל רשם סימני המסחר מאפשר לעסקים וחברות לקבל הגנה משפטית על ההשקעות אשר השקיעו בשיווק ובבניית המוניטין שלהם אשר יש לו חשיבות עליונה במסגרת בניית אסטרטגיה שיווקית.

רישום סימן המסחר מעניק לרושמים את הזכות לעשות בו שימוש ייחודי . יצויין כי גם סימן מסחר אשר לא נרשם עשוי להיות מוגן על ידי החוק. לפי חוק עוולות מסחריות נקבע כי ההדנה המוענקת לאחר סימון רישום מסחר חזקה יותר.

התחל ברישום סימן מסחר

מה כוללת הגשת סימן מסחר

אם כן, הגשת סימן מסחר כוללת הגשת בקשה מתאימה אצל רשם סימני המסחר ולצורך כך יש למלא את הטופס בצורה מקצועית וברורה הכוללת בחירה מקצועית של אופן הרישום וכן היקף המוצרים אליהם מתייחס הסימן. שימו לב כי רישום אינו נכון עשוי להוביל לעיכוב בקבלת אישור מטעם הרשם.

אותה בחירה אפשרית כתוצאה מהיוועצות עם עורך דין מומחה בתחום סימני מסחר אשר בקיא במערכת השיקולים המשפיעים על בחירת סימן המסחר למטרת רישום. יתרה מזאת, יש לשלם אגרה מתאימה וכן לבחור את סוג השירותיהם אליהם נרשם כל סימן. בשנים האחרונות על מנת לייעל את ההליך ניתן גם לבצע הגשת סימן מסחר אונליין וכך לחסוך זמן יקר.

מהו מאגר סימני מסחר

הליך סימון מסחר הינו הליך ארוך הכולל לא מעט שלבים ויש לבצעו בצורה המקצועית ביותר. כל שלב שאינו מבוצע בצורה נכונה יכול להוביל לסירובו של רשם סימן המסחר לרשום את הסימן ולעיתים אף יהיה צורך להתייצב מולו ולשכנעו מדוע הסימן שלכם מתאים.

על מנת להימנע פרוצדורה כזו או אחרת ניתן לחפש סימני מסחר רלוונטים במסגרת מאגר סימני מסחר אשר בו ניתן למצוא שלל סימנים אשר יסייעו לכם להבין את מהות העסק. ניתוח התוצאות ולאחר מכן הגשה מסודרת של הסימן יובילו לרישום מדויק.

הגשת בקשה לרישום סימן מסחר באמצעות עורך דין

אם אתם מבקשים להתנהל בצורה נכונה ובהתאם לחוקים, הרי הגשת בקשה לרישום סימן מסחר באמצעות עורך דין תהווה עבורכם את הדרך המתאימה ביותר. סיוע מטעם עורך דין הבקיא בתחום סימני מסחר תקצר את הדרך ותמנע מכם לעשות טעויות אשר ייתכן והייתם עושים ללא סיוע של עורך דין בתחום.

רישום סימן מסחר מקוון באמצעות עורך דין

בשנים האחרונות ניתן לבצע את הרישום גם בצורה מקוונת אשר חוסכת לא מעט זמן. התייעצות עם עורך דין בעל רזומה עשיר בתחום תאפשר ביצוע פעולה מהירה ללא כל סיבוכים. במקום הגעה פיזית אל רשם סימני המסחר, ניתן לבצע את הרישום בצורה מקוונת ולחסוך זמן יקר בהתנהלות מול הרשם תוך אפשרות לבצע את הרישום בשעה הנוחה עבורכם.

רישום סימן מסחר מקוון נעשה באמצעות עורך דין אשר מלווה את קהל הלקוחות שלו מאפשר לדעת כי ההליך בוצע על הצד הטוב ביותר וכלל את כל המסמכים הדרושים לצורך ביצוע הרישום  אשר באמצעותם ניתן להבטיח כי אכן סימן המסחר נרשם.

התחל ברישום סימן מסחר

    אל תפספסו עדכונים והטבות

    אנו רוצים להשאיר אותכם מעודכנים בפוסטים האחרונים, כל החדשות, טיפים והטבות עבור חברות חדשות וקיימות.
    הירשמו כעת

    פוסטים דומים

    שאלות ותשובות בנושא רישום סימן מסחר

    עסק פרטי או חברה משתמשים לא פעם בסימן מסחר כדי לסמל את המוצרים והשירותים שלהם. הסימן מאפשר להגן על זכויות המוצר ולמנוע בלבול מהלקוחות הפוטנציאליים שיקשרו אותו עם מוצרים דומים של חברות אחרות. קיימים שני סוגי סימנים מסחריים: האחד רשום והשני – לא. סימן מסחרי בלתי רשום יסומן כ- ™, בעוד סימן מסחרי רשום יסומן כ- ®. 1. אילו סוגי סימני מסחר ניתן לרשום...

    המשך לקרוא
    עו"ד רון הדר12 בדצמבר, 2017

    כמה עולה לרשום סימן מסחר ב-2021?

    מספר העסקים הגדולים והקטנים שקיים בעולם בכל רגע נתון הוא עצום ומדובר על מיליוני עסקים שנוגעים בתחומים רבים ומגוונים. כל עסק כזה הוא בעל שם, מותג ולוגו אשר מלווים אותו מהרגע שבו הוא נולד, והם גם משקפים את הלך הרוח, העקרונות והאופי של החברה או המוצר. כל מי שהקים אי פעם עסק מכיר את הצורך להגן על השם של העסק כך שברבות הימים יוכל...

    המשך לקרוא
    עו"ד רון הדר09 בדצמבר, 2020
    Skip to content