עלות הקמת חברה בארה"ב: מה צריך לדעת?

עו"ד רון הדר08 באוקטובר, 2017

עלות הקמת חברה בארה"ב: מה צריך לדעת?במשך שנים רבות מככבת ארצות הברית כארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות ולא בכדי. ישראלים לא מעטים מעוניינים להקים חברה בארה"ב וליהנות מרווחים גדולים. אחרי הכול, מספר הלקוחות הפוטנציאליים שניתן להגיע אליו גדול בהרבה מזה שבארץ, מעל 325 מיליון ליתר דיוק. על מנת להרחיב את העסק חשוב להגיע אל מעבר לאופק, גם אם משמעות הדבר היא לפתוח חברה במדינה שנמצאת בחצי השני של כדור הארץ.

לקוחות, ומה עוד?

בעלי עסקים מתעניינים באפשרות הקמת חברה בארה"ב לא רק בזכות הלקוחות הפוטנציאליים הרבים, אלא בעקבות שלושה יתרונות מרכזיים. היתרון הראשון הוא שבמדינות מסוימות עלות הקמת חברה ותשלום האגרות לרשויות בארה"ב זולה באופן משמעותי מהעלות בארץ. דוגמה מובהקת למדינה כזו היא דלוור המושכת אליה משקיעים זרים רבים. היתרון השני הוא שמירה על סודיות. בדלוור ובמדינות נוספות ניתן להסתיר מעיני כל פרטים מסוימים של החברה, בעוד שבישראל יכול אדם מן השורה להשיג את המידע תמורת תשלום. נוסף על כך, ישנם יתרונות באופן ובגובה מיסוי החברות שמיטיב עם המשקיעים.

דברים שכדאי לדעת על רישום חברה בארה"ב

רישום חברה בארצות הברית כרוך בכמה הליכים. אם אתם חדשים בתחום זה, כדאי לפנות לאנשים מקצועיים אשר ילוו אתכם לאורך כל הדרך. אבל בינתיים, אלה כמה דברים שלא יזיק לכם לדעת על הקמת חברה בארצות הברית:

  • כדי להקים חברה בארצות הברית, יש צורך לרשום אותה.
  • אם אינכם נמנים עם אזרחי ארה"ב, כדאי לרשום את החברה כ-LLC-Limited Liability Company. מבנה עסקי זה כולל הפרדת ישויות בקרב תאגידים שונים בארצות הברית. מי שמחליט לפתוח עסק כ-LLC יכול ליהנות ממגוון רחב של הטבות: מיסוי יחיד, הגנה משפטית והפגנת גמישות כלפי עסקים המתקיימים בשותפות.
  • מבררים לגבי המיסים – חוקי המיסוי בארצות הברית עשויים להשתנות ממדינה למדינה. חשוב לברר את העניין הזה לפני רישום חברה בארצות הברית, כדי ללמוד על כל הזכויות המגיעות לכם. כך למשל, ניתן לקבל פטור ממס בדרום דקוטה או גביית מס על החזרי מכירות בטקסס.
  • מיסים נוספים – כל חברה שאינה אמריקנית מחויבת במס נוסף הנקרא מס סניף פדרלי.

התחל בהקמת חברה בארהב

היופי שבקדמה הטכנולוגית

היום ניתן לבצע רישום חברה אונליין בזכות הקדמה הטכנולוגית ההולכת וצוברת תאוצה. כל שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לאתר האינטרנט ולמלא כמה טפסים ופרטים על החברה שלכם. לאחר שתשלחו את טופסי ההרשמה, הם יגיעו לנציג מקצועי והוא כבר יצור אתכם קשר וינחה אתכם בכל שלבי התהליך. הדבר נכון גם לגבי הקמת חברה אונליין בארצות הברית. רק שבמקרה זה כדאי לפנות גם לאדם המכיר היטב את החוקים האמריקניים.

פותחים חשבון בנק לעסק

כל מי שהקים אי פעם עסק בישראל יודע שעליו לפתוח חשבון בנק עבורו. הדבר נכון גם לגבי פתיחת עסקים בארצות הברית. עם זאת, פעולה פשוטה זו עלולה להיות מורכבת. לאחר הפיגוע ההמוני שהתרחש ב-11 בספטמבר והשבית כליל את ארצות הברית, נציגי המדינה הפכו לחשדנים יותר. משום כך, אם החברה שאתם פותחים אינה חברה אמריקנית, עליכם להיאזר בסבלנות. על פי החוקים שאחרי ה-11 בספטמבר, רק חברה אמריקנית יכולה לפתוח חשבון בנק. משום כך, בתחילה חשוב להקים חברה זרה בתוך המרכז הפיננסי האמריקני ולאחר מכן לחכות זמן מה לאישור פתיחת חשבון.

דעו עם מי אתם מתייעצים

כשכואבת לנו השן, אנו רוצים ללכת לרופא השיניים הטוב ביותר הקיים באזור. הדבר נכון גם לגבי היועץ שילווה אתכם בתהליך של הקמת חברה בארה"ב. יש המון חברות בשוק שמציעות הליך פתיחת חברות זרות הכוללים אגרות ותשלומים שונים ומשונים. כדי לפתוח חברה בראש שקט יש לעשות סקר שוק ומומלץ לבחון את איש המקצוע ולוודא כי אתם נמצאים בידיים טובות.

התחל בהקמת חברה בארהב

    אל תפספסו עדכונים והטבות

    אנו רוצים להשאיר אותכם מעודכנים בפוסטים האחרונים, כל החדשות, טיפים והטבות עבור חברות חדשות וקיימות.
    הירשמו כעת

    פוסטים דומים

    הקמת חברה בארה"ב – צ'ק ליסט

    חברות ישראליות רבות מחפשות להתפתח ולגדול גם לשווקים בינלאומיים. אחד השווקים הגדולים והחזקים ביותר, הוא השוק האמריקאי. אתם רוצים לצמוח, אם אתם רוצים לעבור "למגרש של הגדולים" אבל לא יודעים מאיפה להתחיל או מעט חוששים, בבלוג זה נפרט על התהליך של הקמת חברה בארה"ב. הכל יודעים שלפתוח חברה בארה"ב (כמו גם פעולות נגזרות מכך - הוצאת ויזה, פתיחת חשבון בנק ועוד),  יכול להיות הליך...

    המשך לקרוא
    עו"ד רון הדר16 במאי, 2018

    מדריך ייעוץ עורך דין אונליין

    כאזרחים שומרי חוק, מרביתנו לא אוהבים להתעמק בעניינים משפטיים מורכבים, אך לפעמים אין לנו ברירה אלא לעשות זאת. לעתים יש צורך לאמת חתימה או להתייעץ בעניין צוואה שהותיר קרוב משפחה. לשם כך, אנו פונים לעורך דין מקצועי אשר מכיר את החוק ויודע להנחות את לקוחו שלב אחר שלב. בימינו, לא מוכרחים לקבוע פגישה פיזית עם עורך דין, ואפשר בהחלט לפנות לצורך ייעוץ עורך דין...

    המשך לקרוא
    עו"ד רון הדר14 בפברואר, 2020
    Skip to content