מדריך ייעוץ עורך דין אונליין

עו"ד רון הדר14 בפברואר, 2020

מדריך ייעוץ עורך דין אונלייןכאזרחים שומרי חוק, מרביתנו לא אוהבים להתעמק בעניינים משפטיים מורכבים, אך לפעמים אין לנו ברירה אלא לעשות זאת. לעתים יש צורך לאמת חתימה או להתייעץ בעניין צוואה שהותיר קרוב משפחה. לשם כך, אנו פונים לעורך דין מקצועי אשר מכיר את החוק ויודע להנחות את לקוחו שלב אחר שלב. בימינו, לא מוכרחים לקבוע פגישה פיזית עם עורך דין, ואפשר בהחלט לפנות לצורך ייעוץ עורך דין אונליין.

המדריך לייעוץ משפטי אונליין

לא ניתן להתעלם מהיתרונות הבולטים של ייעוץ משפטי אונליין. אינכם צריכים לנסוע בתחבורה ציבורית או "לאמץ" את הרכב שלכם בנסיעה למשרד, אינכם מוכרחים לקחת יום חופש מהעבודה לצורך הסידור הזה ופעמים רבות אפשר לסגור עניינים כמו חתימות או אישורים בתוך דקות ספורות בלבד. אך מכיוון שעל פי רוב, אנו רגילים להיפגש עם עורך הדין פנים מול פנים, כדאי להכיר כמה כללים להתנהלות עם עורך דין באינטרנט (מחוץ לאתר Ettorney):

התחל בייעוץ משפטי

  • בוחרים את עורך הדין – לפני הכול, חשוב למצוא את האדם הנכון. האינטרנט מלא בעורכי דין המציעים שירות משפטי אונליין. מומלץ לברר פרטים על עורך הדין – לחפש את שמו בקרב רשתות חברתיות או לשאול לדעתם של הגולשים בפורום. לאחר שקיבלתם מידע חיובי על עורך הדין, תוכלו לפנות אליו.
  • האתר אומר הכול – אתר האינטרנט של עורך הדין הוא כרטיס הביקור המנצח שלו, ולכן הוא משקיע באתר זמן ומאמץ על מנת לשדרג אותו. שוטטו באתר ובחנו אותו – האם אתם יכולים לנווט בקלות בין הקטגוריות? האם אתם מצליחים למצוא את השירות שאתם צריכים?
  • הדרכים ליצירת קשר – מיותר לציין שייעוץ משפטי באינטרנט פירושו שאתם מתכתבים עם עורך הדין באמצעות מיילים או מערכת פניות מיוחדת. עם זאת, חשוב לוודא שבאתר האינטרנט של עורך הדין מצוי טלפון לבירורים. כך שבעת בעיה או תקלה תוכלו ליצור קשר מידי עם עורך הדין. מעבר לכך, שיחת הטלפון תעזור לכם להתרשם מעורך הדין, וכדאי לבצע אותה לפני שאתם מבצעים תשלום באתר ושולחים את הטפסים.
  • האם האתר מאובטח – במקרים רבים תתבקשו לשלם את האגרה לפני שתוכלו לשלוח טפסים ולקבל את השירות. במקרה זה, לפני שאתם ממלאים את כרטיס האשראי, מומלץ לוודא שהאתר מאובטח.
  • היו נכונים לפגישה אישית – ייעוץ משפטי באינטרנט מסייע במיוחד במצבים שבהם יש צורך לקבל אישור קצר כמו אימות חתימה על ידי עורך דין של תרגום או צוואה. על פי רוב, אתם שולחים לעורך הדין פנייה לטיפול בתוספת המסמכים הנחוצים. עורך הדין בוחן אותם בתורו ומאשר את המסמכים. עם זאת, במקרים מורכבים שבהם נדרש בירור נוסף, ייתכן שתתבקשו להגיע לפגישה עם עורך הדין.

אז איך זה עובד בפועל ב2020?

אם אתם מעוניינים לקבל אימות תצהיר או צו ירושה אונליין, עליכם לעבור כמה שלבים פשוטים דרך אתר Ettorney. ראשית, עליכם להיכנס למוצר הרצוי – ייעוץ משפטי, אימות חתימה ועוד. לאחר מכן, עליכן להזין את הטופס המקוון ולמלא את הפרטים הנוגעים לעניינכם. בשלב הבא אתם מעלים את הטפסים הדרושים לכם לצורך חתימה. שימו לב שצילום המסמכים האלה צריך להיות ברור ואיכותי, כך שעורך הדין יוכל לבחון אותם בקלות ולחתום עליהם. בסיום התהליך יש צורך לבצע את התשלום ולהמתין לתשובתו של עורך הדין.

נוסף על כך, לקראת אישור החתימה או אימות צו ירושה אונליין, חשוב להצטייד במסמכים הנכונים, דוגמת ייפוי כוח, תצהירים, אישורים מהבנק, אישורים מרשויות מקומיות ועוד. אם אינכם בטוחים לאילו מסמכים אתם זקוקים, עורך הדין נכון לעזור לכם.

התחל בייעוץ משפטי

    אל תפספסו עדכונים והטבות

    אנו רוצים להשאיר אותכם מעודכנים בפוסטים האחרונים, כל החדשות, טיפים והטבות עבור חברות חדשות וקיימות.
    הירשמו כעת

    פוסטים דומים

    עלות חתימה על תצהיר בפני עו"ד

    עודכן בינואר 2020 אימות חתימה מעיד על אמינותו של מסמך מסוים. הוא נחתם על ידי עורך דין או נוטריון ויש לו תוקף משפטי בבית המשפט. האימות נדרש במקרים רבים שבהם יש צורך להוכיח את אמינותם של המסמכים או לחילופין מסמכים אשר מהווים הצהרה של עורך המסמך וחתימת עורך הדין או הנוטריון נועדה לוודא ולאמת שהוא מבין את תוכן ההצהרה שלו והמצהיר הוא אכן מי...

    המשך לקרוא
    עו"ד רון הדר19 בינואר, 2020

    איך מגישים תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות?

    בבית המשפט לתביעות קטנות מתנהל הליך שונה מהליך תביעה סטנדרטי. המדובר בהליך "תביעה קטנה". המאפיין העיקרי של הליך זה הוא היותו הליך קצר ופשוט. תמיד מדובר בהליך אזרחי בו אדם מבקש סעד (בין אם כספי בין אם אחר) הקצוב לתקרת סכום מסוים. נכון לינואר 2018 תקרת הסכום עומדת על 33,500 ש"ח. לצורך הגשת תביעה קטנה וניהול הליך בבית המשפט לתביעות קטנות, לא נדרש ידע...

    המשך לקרוא
    עו"ד רון הדר27 בספטמבר, 2018
    Skip to content