פרוצדורה של רישום חברה באינטרנט

עו"ד רון הדר26 בנובמבר, 2017

פרוצדורה של רישום חברה באינטרנט יש לכם חלום, אבל לא די בכך. אתם רוצים ליישם את החלום הזה בפועל, להוציא אותו לאויר העולם. זו יכולה להיות חברת מעצבים מרשימה, קונדיטוריה או הקמה של חברת סטארטאפ עם אפליקציה חדשנית. כך או כך, לפני שאתם יוצאים אל הדרך, עליכם לבצע רישום של החברה. רק כך תוכלו לצאת באמת אל הדרך המקצועית המחכה רק לכם.

לא צריך לצאת מהבית

בימינו איננו צריכים כמעט להגיע פיזית אל מקום מסוים על מנת להזמין שירות. אפילו את הקניות שלנו אנו יכולים לבצע באמצעות הזמנת משלוח אונליין. הדבר נכון גם לגבי רישום חברה באינטרנט. רישום חברה באינטרנט מתחיל בהזנת כל הפרטים של החברה שלכם אונליין הכוללת בין היתר שמות לחברה בעברית ואנגלית, פרטי בעלי המניות והדירקטורים וחלוקת אחוזים. תוך כמה ימים בודדים תקבלו תעודת התאגדות ישירות למייל והחברה שלכם קמה לתחייה.

התחל ברישום חברה

מה צריך כדי לרשום חברה?

רישום חברה מקוון חוסך מכם הרבה התרוצצויות בין הרשויות וכך גם זמן יקר, אך אתם עדיין צריכים עו"ד שיכין את מסמכי הקמת החברה הדרושים כגון תקנון התאגדות, תצהירים של בעלי המניות והדירקטורים ויאמת את חתימת בעלי המניות עד לקבלת האישור על רישום חברה. תהליך הקמת החברה לא מסתיים לאחר קבלת הח.פ וכולל גם פתיחת חשבון בנק לחברה ותיקים ברשויות מע"מ מס הכנסה וביטוח לאומי.

פותחים חשבון בנק לחברה מהבית

כל בעל עסק יודע שהחברה שלו זקוקה לחשבון בנק נפרד. פתיחת חשבון בנק לחברה באינטרנט היא דרך טובה לחסוך בזמן יקר. חברה מיומנת העוסקת בתחום יכולה לפתוח עבורכם חשבון בנק לעסק בקלות בלי התרוצצויות ופינג פונג בין סניף הבנק לעו"ד. אתם מצדכם צריכים להעלות לאתר האינטרנט כמה מסמכים עם הוראות מה סניף הבנק דורש ותקבלו: אישור החתום על ידי עורך דין המאשר לכם לפתוח חשבון בנק ואישורים של בעלי העניין בחשבון, פרוטוקול המעיד על ביצוע עסקאות באינטרנט או בטלפון, אישור החלטת הדירקטוריון למינוי המנהלים וזכויות חתימה בחברה, אישור מטעם עורך דין להנפקת כרטיס האשראי של החברה ועוד וסכך תוכלו לסיים את ההליך המייגע של פתיחת החשבון בביקור אחד בבנק.

התחל ברישום חברה

הקמת חברה בע"מ – יתרונות וחסרונות

חברה בע"מ היא למעשה גוף משפטי נפרד לכל דבר ועניין. כלומר, היא יכולה לתבוע גופים אחרים או להיתבע על ידיהם. להקמת חברה בע"מ יתרונות וחסרונות. חברה בע"מ כוללת הגנה משפטית טובה במקרה של פשיטת רגל, אך זהו אינו היתרון היחיד שלה. אלה כמה מבין היתרונות המשמעותיים:

  • ניהול מסוג זה מקובל בקרב עסקים גדולים ורציניים. כך שמי שבוחר להיות חברה בע"מ יכול לשדר רשמיות וייצוגיות בקרב מתחריו וכמובן מוניטין מול גופים גדולים.
  • קיימת אפשרות להעביר את מניות החברה בע"מ ליורשים בעת הצורך, ללא שינויים מיוחדים.
  • בעל החברה יכול לשלוט בחברה בע"מ בדרך טובה יותר ולהקצות מניות לשותפים או משקיעים.

משתלם מבחינת מיסוי: על חברה בע"מ מוטל מס חברות (24% בשנת 2017) לכן חברה שמעוניינת להשקיע חלק מהמזומנים שלה בצמיחת העסק תשלם פחות מס בד"כ. לצד היתרונות, קיימים גם חסרונות בהקמה וניהול חברה בע"מ. הרישום עצמו מתאפיין בעלויות גבוהות מבחינת אגרה לרשם החברות (2,606 ₪ ב-2017) בנוסף, התשלומים עבור הנהלת החשבונות של החברה גבוהים יותר מעוסק מורשה, וכן הגשת דוחות המס לרשויות המס צריכה להיעשות באישורו של רואה החשבון ובחתימתו.

מקימים חברה מהבית

אם אתם מעוניינים להקים חברה בע"מ, תופתעו לגלות שגם את זה אתם יכולים לעשות באמצעות אתר האינטרנט Ettorney. חברה מקצועית חוסכת מכם את ההתרוצצויות בין רשויות המס המצויות אי שם בתוך העיר, הרחק ממקום מגוריכם. זאת משום שהנציג המקצועי של החברה מגיע אליכם כדי להחתים אתכם על כל הטפסים. כך תוכלו לפתוח תיק במס ההכנסה, במע"מ ובביטוח לאומי בלי לשרוף שלושה ימים בהמתנה בתורים ארוכים ועדיין להמשיך ולנהל בנחת את ענייני העסק הפרטי שלכם.

התחל ברישום חברה

    אל תפספסו עדכונים והטבות

    אנו רוצים להשאיר אותכם מעודכנים בפוסטים האחרונים, כל החדשות, טיפים והטבות עבור חברות חדשות וקיימות.
    הירשמו כעת

    פוסטים דומים

    מסמכים להקמת חברה בע"מ ב2021

    בדרך לאקזיט יש לעבור לא מעט מכשולים. אין ספק כי הקמת חברה מהווה אלטרנטיבה לא רעה בכלל עבור אנשים שלא חולמים לעבוד כשכירים, אך יש כמה תחנות חשובות בדרך. בשעה טובה ומוצלחת החלטתם להקים חברה, אתם בעיצומו של בניית המוצר והתאמה שלו לשוק ועובדים במרץ על בניית התוכנית הפיננסית והגעה לכל ה-milestones. כעת הגעתם לשלב של רישום המיזם שלכם כחוק ברשויות. הפרוצדורה של הקמת...

    המשך לקרוא
    עו"ד רון הדר08 באוקטובר, 2020

    5 טיפים לפתיחת חברה בע"מ

    חברה היא יישות משפטית נפרדת, אשר מהווה אגד של אנשים שהתאגדו לצורך מטרה אחת משותפת. מטרתה המרכזית של חברה היא לרוב השאת רווחים לבעלי מניותיה. חברה היא אחת מצורות ההתאגדות המרכזיות בתחום החברות, ולה יתרונות וחסרונות רבים לעומת שותפות. הרעיון העומד בבסיס המושג "חברה", הוא בעצם יצירת יישות משפטית לצורך פעילות עסקית (בין אם על ידי אדם אחד ובין אם על ידי כמה אנשים),...

    המשך לקרוא
    עו"ד רון הדר19 באוגוסט, 2018
    Skip to content