הסכם הורות משותפת אונליין

[vc_row][vc_column][vc_column_text]הסכם הורות משותפת הוא הסכם רגיש וייחודי בו מחליטים בני זוג על אופן גידול הילדים וחלוקת תפקידים.

עו"ד המתמחה בדיני משפחה ובתחום הסכמי הורות משותפת בפרט, ילווה אתכם בהליך מורכב ורגיש זה.

ליווי צמוד, אדיב, רגיש ומקצועי לכל אורך שלבי ניסוח וחתימת ההסכם.[/vc_column_text][vc_single_image image="11936" img_size="" alignment="center" onclick="custom_link" link="#form"][vc_column_text]

רוב האנשים מסיימים ב-5 דקות

לשיחת ייעוץ עם עו"ד ללא עלות התקשר עכשיו!

073-7695347

[/vc_column_text][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_custom_heading text="מה כולל השירות? – " font_container="tag:h3|font_size:28px|text_align:right|color:%23000000" use_theme_fonts="yes"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="1/3"][vc_single_image image="8806" alignment="center"][/vc_column][vc_column width="2/3"][vc_column_text]

  • שיחה ראשונית עם עורך דין המתמחה בתחום דיני המשפחה והסכמי הורות משותפת.
  • פגישה עם עו"ד, קבלת ומסירת פרטים, ייעוץ מקיף.
  • עריכת הסכם הורות משותפת עם דגש על שמירה והגנת האינטרסים של הצדדים – ההורים והילדים כאחד.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_custom_heading text="הסכם הורות משותפת: מבוא – " font_container="tag:h3|font_size:28px|text_align:right|color:%23000000" use_theme_fonts="yes"][vc_column_text]הסכם הורות משותפת הינו הסכם אשר מגדיר מהן מצד אחד הזכויות ומצד שני מהן החובות של הורי הילד ומגדיר מה יהיה אופן גידולו.

הסכם הורות משותף הפך נפוץ בשנים האחרונות, זאת מאחר שזוגות רבים מחליטים שלא להינשא במסגרת הרבנות ובכל זאת מעוניינים להביא ילדים לעולם. הורות משותפת הינה אף במקרים בהם אין כלל מערכת יחסים אישית בין ההורים של הילד, אלא מערכת היחסים בניהם מתקיימת סביב הילד בלבד.

לאור זאת, חתימת על הסכם שכזה הינה אחד הצעדים החשובים ביותר שעליכם לעשות במסגרת הליך הבאת הילד המשותף, שכן ההסכם מגדיר מהן הזכויות והחובות של כל אחד מההורים כלפי הילד ומה יהיה אופן גידולו. הסכם זה בא ליצור מצב של וודאות לגבי אופן גידולו של הילד וכן למנוע מצבים בהם תגלענה מחלוקות בין ההורים לגבי הזכויות והחובות שלהם במסגרת היותם הורים של הילד אך שאין בניהם מערכת יחסים מוסדרת (קרי, נישואין או יחסים אישיים בכלל).

מטרתו של ההסכם הינה לוודא כי שני ההורים של הילד מסכימים על קווי המתאר באופן גידולו של הילד, וכי גם אם ישנן אי התאמות כאלה או אחרות, הרי שמטרתו של ההסכם הינה לגשר בניהם.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image="11936" img_size="" alignment="center" onclick="custom_link" link="#form"][vc_custom_heading text="מה כולל בתוכו הסכם הורות משותפת? – " font_container="tag:h3|font_size:28px|text_align:right|color:%23000000" use_theme_fonts="yes"][vc_column_text]ניתן למצוא ברחבי הרשת הסכם הורות משותפת להורדה, פעולה פשוטה למדי שכביכול יכולה "לכסות" את מירב התחומים והפרטים אשר צריכים להיות מעוגנים בהסכם. יחד עם זאת, בנושאים קריטיים וחשובים כמו אלה, אנו ממליצים בחום שלא לנסח הסכם מסוג זה בעצמכם, אלא להיעזר בעורך דין המתמחה בדיני משפחה ובהסכמי הורות בפרט. בנוסף, מומלץ כי עורך הדין אף יתמחה בהליכי גישור שכן ככה יוכלו הצדדים להימנע מוויכוחים ואי הסכמות כאלה או אחרות ולנסח את ההסכם במהירות, בקלות ובפשטות.

לרוב, הסכם להורות משותפת יכיל בתוכו סעיפים מגוונים אשר קשורים לחובות ולזכויות של ההורים וכן לאופן גידולו של הילד. בין היתר ניתן למצוא התייחסות לנושאים הבאים:

א. חינוך – סעיף זה מגדיר מה יהיה אופן חינוכו של הילד. האם הילד יגדל ויתחנך במסגרת חילונית/דתית ועוד.

ב. מזונות – המדובר בשאלת חלוקת העול הכלכלי שבהבאת ילד משותף. מי יישא בעלויות גידול הילד וכו'.

ג. משמורת – המדובר בעיקר בסוגיית הסדרי הראייה, הלינה והמגורים של הילד בין ההורים.

ד. מנגנון יישוב סכסוכים – גם אם ינסח עבורכם את ההסכם עורך דין מצוין, אין הוא יכול לצפות כל תרחיש עתידי וסביר להניח שעלולות לצוץ מחלוקות גם בעתיד. על מנת להסדיר ולמנוע מחלוקות שכאלה, חשוב להכניס בהסכם מנגנון אשר יגדיר מראש את אופן יישוב הסכסוכים שעלולים להיווצר בין הצדדים.[/vc_column_text][vc_custom_heading text="אישור הסכם הורות משותפת: הכיצד? – " font_container="tag:h3|font_size:28px|text_align:right|color:%23000000" use_theme_fonts="yes"][vc_column_text]אישור הסכם הורות משותפת נעשה בביהמ"ש לענייני משפחה.

באופן עקרוני, ביהמ"ש לענייני נוטה לאשר הסכמי הורות משותפת רק לאחר לידתו של התינוק ולא לפני. יחד עם זאת, היו מקרים בהם הגיעו הצדדים לביהמ"ש כאשר האישה הייתה בחודש הריון מתקדם וביהמ"ש אישר את ההסכם אך קבע כי ההסכם יחול ממועד לידת הילד בלבד.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_separator][vc_column_text][/vc_column_text][vc_custom_heading text="מלאו פרטים וניצור קשר תוך כמה דק' עם הצעת מחיר:" font_container="tag:h3|font_size:30px|text_align:center|color:%23962222" use_theme_fonts="yes"]

    שם מלא (חובה)

    אימייל (חובה)

    טלפון נייד (חובה)

    [vc_separator][/vc_column][/vc_row]

    דילוג לתוכן