טופס הגשת מסמכים לרישום חברה

עו"ד רון הדר09 ביוני, 2019

טופס הגשת מסמכים לרישום חברההחלטתם להיות יזמים ולצורך זה נחוצה פתיחת חברה בישראל. יש לכם רעיון נהדר ואתם יודעים בדיוק מה אתם רוצים לעשות עם החברה שלכם. בהנחה שכבר קיבלתם ייעוץ עסקי מה לעשות ואיך להתייחס לתכנית עבודה שנתית, כל שנותר לכם כעת הוא לעסוק בטופסולוגיה שכרוכה בהקמת חברה כחוק, ולפי כל כללי רשם החברות. זה חשוב, לא רק בשביל המדינה ורשויות המס, למעשה, זה חשוב גם בשבילכם על מנת שהפרוצדורה תהיה מהירה וללא טעויות, שבשלב מתקדם שהחברה כבר תעסוק בפעילות תתעכבו בשל שינויים דרושים בהון המניות או במטרות התקנון ותצטרכו לחזור לעו"ד ולדווח לרשם החברות על שינויים שבאפשרותכם היה למנוע זאת מלכתחילה. רישום חברה בע"מ נחשב פשוט יחסית אבל עדיין חובה לדאוג להליכים הבירוקרטיים כדי שלא תמצאו את עצמכם משלימים אגרות וטפסים.

מאיפה מתחילים לרשום חברה?

רשם החברות ירצה לדעת עליכם כמה וכמה פרטים הקשורים לבעלי המניות והדירקטורים וכמובן לחברה שתקום, ולכן עליכם לחשוב היטב על שם החברה וכל מי שקשור אליה. את כל הפרטים תמלאו במסמכים  ותגישו רשומים וחתומים על ידכם ועל ידי עו"ד לרשם החברות.

לפני שרישום חברה אונליין היה אפשרי, היה נדרש למלא הרבה יותר טפסים ולשלוח אותם עם שליח לרשם החברות בירושלים. מלבד המסמכים המרכזיים של תקנון חברה והצהרות בעלי מניות ודירקטורים בין היתר נדרש טופס הגשת מסמכים לרישום חברה.

 

להלן סעיפים מתוך טופס הגשת מסמכים לרישום חברה:

  • בפרטי החברה עליכם לרשום את שם עורך הדין או הגורם המוסמך שמגיש אותו בשמכם, והוא גם יהיה בדרך כלל האיש שיערוך ביניכם הסכם מייסדים לחברה שמאוד מומלץ ליזמים בתחילת דרכם. זכרו שהסכם מייסדים לחברה כולל את אופן חלוקת מניות החברה ביניכם, את תחומי האחריות של כל מייסד והזכויות והחובות שלו לחברה, מה קורה במקרה שהיזמים נפרדים ומהן המטרות  שלכם ואבני הדרך בהקמת חברה זו.
  • כתובת החברה כדי לקבל דואר מרשם החברות, וכאן תצטרכו להחליט על כתובת אחת, אם מדובר בשותפים (כתובת שבשלב ראשוני אין בעיה שתהיה כתובת המגורים הפרטית של אחד מבעלי המניות. זה יכול להיות גם כתובת של עורך הדין או של מי שמלווה אתכם במהלך פתיחת חברה בע"מ.
  • שם החברה שלכם, או כפי שהיא נקראת "תאגיד". כאן כדאי להיות קריאייטיבים בבחירת שם חברה, ובתנאי שהוא אינו תפוס כלל או ישנו שם חברה הדומה לו במאגר הרשם, אם השם זמין תוכלו לבדוק על ידי הקלדת השם הרצוי באתרנו שיתריע לכם אם ישנו שם זהה או דומה במאגר. מומלץ לא להתעקש על שם שאינו תקין כדי לא לפגוע בהליכי הרישום. יש כמה דרכים להפוך אותו לזמין לכם על ידי הוספת שנת ההקמה, לדוגמה, או לשנות את סדר המילים ולהוסיף מילים מייחדות נוספות. יש לרשום 3 שמות לחברה גם בעברית וגם באנגלית לפי סדר עדיפות. זכרו ששם זה מופיע אחר כך גם על מסמכים רשמיים וגם על הוראות תשלום וצ'קים לפקודתכם. חשבו על הטעויות שאפשר למנוע מראש בדרך זו.

כיצד להקל על רישום החברה?

רישום חברה אונליין הוא אחת הדרכים שמקילות עליכם לרשום חברה בישראל, כך שלא תצטרכו לכתת רגליים או למלא את הטפסים השונים כגון טופס הגשת מסמכים לרישום חברה. כל מה שנותר לכם לעשות הוא למלא את כל הפרטים הדרושים אצלנו באתר-Ettorney ב-5 דקות, להגיע לאימות חתימה קצרצר ולאחר מכן כל המסמכים ישלחו אונליין ובתוך ימים בודדים תקבלו ישירות לתיבת האימייל שלכם תעודת התאגדות של החברה עם מספר ח.פ.

התחל ברישום חברה

    אל תפספסו עדכונים והטבות

    אנו רוצים להשאיר אותכם מעודכנים בפוסטים האחרונים, כל החדשות, טיפים והטבות עבור חברות חדשות וקיימות.
    הירשמו כעת

    פוסטים דומים

    רישום חברה – צ'ק ליסט

    רישום חברה הינה פרוצדורה שהמון יזמים מסתבכים אתה ללא סיבה. בשל כך, הכנו עבורכם צ'ק ליסט מסודר שיסביר את כל השלבים מתחילת הגישושים ועד הרגע הנכסף של הכנסת מזומנים לעסק.  הפרוצדורה מורכבת מ-3 שלבים עיקריים: רישום חברה באינטרנט: ניתן לרשום חברה אונליין במהירות: ממלאים את כל הפרטים ב-5 דקות באתר Ettorney - כולל חיפוש שם לחברה שאינו תפוס ברשם החברות דרך המערכת. מגיעים ל-5...

    המשך לקרוא
    עו"ד רון הדר11 בנובמבר, 2019

    אגרת רישום חברה 2022

    עדכון אחרון: דצמבר 2020 אז הגעתם לרגע בו החלטתם כי ברצונכם להקים חברה בע"מ. חברה בע"מ היא אחת מתוך מספר צורות להסדר פעילות עסקית. מלבד חברה בע"מ ניתן להסדיר פעילות עסקית בדרך של עוסק פטור, עוסק מורשה, שותפות ועוד. השלב הראשון בתהליך הוא רישום החברה ברשם החברות. רשם החברות היא יחידה במשרד המשפטים אשר אמונה על כל נושא החברות והתאגידים במדינת ישראל. כל אדם...

    המשך לקרוא
    עו"ד רון הדר04 בדצמבר, 2020
    Skip to content