5 תוכנות לניהול עסק אונליין ב2020

עו"ד רון הדר23 בדצמבר, 2019

תוכנות לניהול עסק אונלייןבעלי עסקים נדרשים ללא מעט משימות ביום יום – מלבד הניהול המהותי והמקצועי של העסק, יש לא מעט עניינים בירוקרטיים וכלכליים שצריך לדאוג להם. גם הקשר עם הלקוחות הוא כבר לא מה שהיה פעם, והיום בעולם של תקשורת מיידית ומידע זמין, היכולת לתחזק קשר רציף ופורה עם הלקוח דורשת לא מעט משאבי זמן וכסף.

בעולם העסקים של 2020 הפתרון ההגיוני הוא להשתמש בתכנות ממוחשבות לניהול העסק. מדובר בממשקים שעוצבו במיוחד כדי להקל על בעלי עסקים, לארגן את כל המידע במקום אחד ולתרום להתנהלות יעילה יותר. אלו תוכנות ידידותיות שמחירן לא גבוה, אבל התרומה שלהן לשגרה היא מכרעת. ערכנו עבורכם את רשימת 5 התוכנות לניהול עסק אונליין הטובות והמועילות ביותר, שכוללת גם תוכנות לניהול עסק קטן. מוזמנים להכיר ולהתנסות (מרבית התוכנות מציעות התנסות חינמית לתקופה היכרות).

רשימת תוכנות לניהול עסק אונליין ב2020

iCount

iCount היא פלפטורמה מעולה לבעלי עסקים קטנים, גם בזכות ממשק ידידותי ואינטואיטיבי למשתמש, וגם בזכות השירותים שהיא מציעה: בכל הנוגע לניהול העסק השוטף מוצעת מערכת לניהול הוצאות העסק ולמעקב אחרי מלאי, באופן שמאפשר תשומת לב לחוסרים ובעיות וכן אפליקציה ייעודית שמשמשת כשעון נוכחות לעובדים. iCount נותנת מענה גם לקשר עם לקוחות וספקים ומציעה פלטפורמה לסליקת אשראי, הפקת חשבוניות אוטומטית וגם תוכנה המתזכרת לקוחות שלא שילמו במועד. 

יתרון בולט: המחיר לעסקים הקטנים. iCount מציעה מסלול מלא שכולל בין השאר הפקת דו"חות , ניהול הוצאות ומלאי, התממשקות לאתרים ועוד ב19.90 ₪ לחודש, או מסלול אקספרס לעסקים קטנים עם שירותים בסיסיים ומצומצמים יותר ב9.90 ₪ לחודש.

Mybooks

זוהי תוכנה לניהול עסק שנמצאת בענן ומשמשת כמעין מנהלת חשבונות דיגיטלית. Mybooks מאפשרת להפיק מסמכים שונים כמו קבלות וחשבוניות מסוגים שונים, מציעה מערכת ניהול גבייה וסליקת כרטיסי אשראי והפקה של חיובים חוזרים (למשל במצב בו יש לחייב לקוח באופן חודשי ולהנפיק חשבונית כנגד התשלום). Mybooks נגישה מכל מחשב וסמארטפון, ומציעה גם סרטוני הסבר והדרכה מפורטים לצורך הפעלת המערכת. ניתן להירשם לתוכנה בחינם ולקבל חודש התנסות ללא תשלום.

יתרון בולט: הנוחות. התוכנה מתאימה את עצמה למציאות העסקית של 2020, ומציעה הגדרות והסברים ברורים. Mybooks  היא 'האחות הקטנה' של תוכנת mybusiness שבהמשך הרשימה.

הכוורת

מערכת הCRM של הכוורת מציעה ניתוח עומק של הלידים של העסק, ולכן רלוונטית מאוד לעסקים מפרסמים שמתבססים על לידים. המערכת מתממשקת עם פלטפורמות שונות שבהם מפורסמים הלידים של הלקוח (קמפיינים דיגיטליים, אתרים וכו') ומציגה נתונים רלוונטיים שונים כמו מאיזה ערוץ הגיעו הלידים האפקטיביים ביותר. המערכת מציעה אף פלטפורמה לניהול לקוחות, המאפשרת לאגם את כל התקשורת מול הלקוחות במקום אחד, לרבות קבצים, שיחות טלפון, דיוור אלקטרוני ומעקב אחר משימות העובדים בעסק ביחס לכל אחד מהלקוחות.

יתרון בולט: הקשר עם הלקוח. הכוורת מציעה פלטפורמה נגישה ונוחה לניהול קשרים עם לקוחות וניהול התיקים שלהם, כולל התממשקות עם מסמכים מהטלפון הנייד, מערכת מיילים והודעות טקסט נוחה ועוד. 

רווחית

למרות שהפופולריות של תוכנות דיגיטליות לניהול עסקים צברו תאוצה רק בשנים האחרונות, עם פרוץ הטלפונים החכמים לחיינו, רווחית נמצאת בעולם הזה כבר לא מעט מעט שנים. כמו התוכנות הנוספות שתיארנו, גם רווחית מציעה כלים לניהול עסק בדמות שירותים של ניהול לקוחות, סליקת כרטיסי אשראי, ניהול מלאי, הנהלת חשבונות באינטרנט ועוד.

בנוסף לכך, רווחית מציעה מוצרים מיוחדים הפונים לקהלים ספציפיים: תוכנת הנהלה חשבונות לעורכי דין, תוכנת הנהלת חשבונות לתלמידי מכללות ותוכנה לעריכת דו"חות כספיים.

יתרון בולט: הניסיון. רווחית מכירה את עולם ניהול העסקים הדיגיטלי, והיא נמצאת בשימוש של הרבה מגזרים ועסקים.

Mybusiness

התוכנה מספקת מערכת CRM מפותחת בממשק מותאם לטלפון הנייד המסייעת לניהול עסק עצמאי נוח. מלבד שירותים סטנדרטיים יחסית בתחום כמו הפקת אינפוגרפיקות ודו"חות וכן שירותי מייל והודעות טקסט, Mybusiness מאפשרת גם הקמת דפי נחיתה ואתר אינטרנט ומנגנון Workflow לביצוע תהליכיים אוטומטיים. הרשמה ל Mybusiness מאפשרת גם גישה לשירותי Mybooks שהמלצנו עליהם במעלה הרשימה.

יתרון בולט: הגיוון. Mybusiness מציעה מגוון רחב מאוד של שירותים, ולכן רוב בעלי העסקים יוכלו למצוא את מה שהם מחפשים בין כלל הפלטפורמות שהחברה מספקת.

    אל תפספסו עדכונים והטבות

    אנו רוצים להשאיר אותכם מעודכנים בפוסטים האחרונים, כל החדשות, טיפים והטבות עבור חברות חדשות וקיימות.
    הירשמו כעת

    פוסטים דומים

    העסקת עובד זר – כל מה שצריך לדעת

    העסקת עובד זר עשויה להיות מצילת חיים. כאשר אדם הופך למבוגר מאוד או לסיעודי הוא נזקק לעזרתו של עובד כזה, שיסייע לו באורח חייו היום יומי. עם זאת, הדרך להעסקת עובד זר לא תמיד נראית פשוטה ובהירה. היא מעלה לא מעט שאלות – כיצד להעסיק עובד זר? אילו אישורים צריך לקבל? ומה בנוגע לחוזה עבודה? אספנו עבורכם כל מה שצריך לדעת.  גיוס עובד זר...

    המשך לקרוא
    עו"ד רון הדר20 בדצמבר, 2020

    הוצאות מוכרות לעצמאי העובד מהבית ב2021

    בעלי עסק עצמאי? עובדים מהבית? כחלק משגרת היום יום העסקית אתם מוציאים לא מעט הוצאות: ציוד לעסק, מחשוב, שכירות ועוד. לאלה נוספים לרוב גם פגישות עם לקוחות, נסיעות עסקיות ולעיתים אף רכישת ביגוד ייצוגי. מערכת המס הישראלית מכירה בחלק מההוצאות שעצמאים נדרשים להוציא כדי לקיים עסק פעיל, ומסייעת להם באמצעות מושג ההוצאה המוכרת.  מהי הוצאה מוכרת? הוצאה מוכרת היא הוצאה שאדם עצמאי המנהל עסק...

    המשך לקרוא
    עו"ד רון הדר05 בדצמבר, 2020
    Skip to content