פירוק חברה אונליין בעת פשיטת רגל

עו"ד רון הדר18 באוגוסט, 2019

פירוק חברה אונליין בעת פשיטת רגללעיתים במסגרת ניהול עסק על הבעלים לקבל החלטות מורכבות אשר מחייבות את סגירת העסק בשל השינויים המתרחשים בשוק. אין מדובר בפעילות המתרחשת במהירות רבה אלא בהליך אשר נעשה תוך מחשבה תחילה בהתייחסות למספר אלמנטים פירוק בחברה בעת פשיטת רגל מחייבת את בעל העסק להתכונן היטב להליך.

במסגרת הליך פשיטת רגל יש צורך לבצע מכירה של כל הרכוש אשר שייך לחברה לצורך סגירתה וכן יש לשלם את כל החובות הכספיים של החברה אשר הצטברו ברבות השנים לרבות הוצאות חשבוניות ורכישות אשר בוצעו טרם ההחלטה על סגירת העסק. יתרה מזאת, קיימת חשיבות עליונה לפנייה אל גופים שונים כגון מס הכנסה ומע"מ במטרה לסגור את התיקים.

אפשרות טיפול בהיבטים המורכבים

הליך של פירוק חברה אינו עניין של מה בכך ויש לעשותו בצורה הטובה ביותר לרבות טיפול בעניינים בירוקרטיים סבוכים מול רשויות המס וכן רשויות משפטיות. כאשר בעל העסק עוסק בטיפול בהיבטים הנ"ל אין הוא יכול להבטיח כי הטיפול יעשה בצורה מקצועית ביותר בשל ריבוי הגורמים איתם הוא צריך לעמוד בקשר.

סיוע של עורך דין מקצועי בתחום עשוי לכוiן את בעל העסק לקראת ההליך אותו הוא עומד לעבור. במסגרת הסיוע של עורך הדין תינתן הכוונהלגבי הטפסים אשר יש לשלוח באינטרנט לצורך התחלת ההליך וסיומו בצורה הטובה והמקצועית ביותר.

בתום החתימות על הטפסים השונים עורך הדין ניגש לטפל בבקשה הכוללת מספר שלבים עד לפירוק הסופי של החברה אשר עשוי להיארך כחצי שנה.

מהם השלבים של הליך פשיטת רגל

בשנים האחרונות יותר ויותר בעלי עסקים נתקלים במצב בו הם מגישים בקשה לפשיטת רגל. לקראת הכניסה אל ההליך חשוב ביותר לדעת לאן הפנים מועדות ולהבדיל בין הליך פשיטת רגל המיועד לציבור האזרחים ובין הליך פשיטת רגל המיועד לעסקים. בשל של הכרזה על פשיטת רגליש לפנות אל בית המשפט ולאחר הדיון בבית המשפט השופט יקדיש זמן לבחינת הבקשה של בעלי העסק ויחליט האם הם זכים לצו כינוס והגנה.

במידה והתשובה חיובית, הרי השלב הבא הוא שלה ההכרזה ובשלב זה יוחלטו התנאים של פשיטת הרגל לרבות התשלום אשר יהיה על בעל העסק לשלם מדי חודש. נדגיש כי על בעל עסק המוכרז כפושט רגל מוטלות לא מעט מגבלות אשר הוא צריך להביא אותן בחשבון. מכאן, קיימת חשיבות עליונה להכיר את המגבלות אשר נכללות במסגרת ההליך על מנת להבטיח כי ההליך יבוצע בצורה הטובה ביותר.

החשיבות של סיוע מטעם עורך דין

במסגרת פירוק חברה מרצון קיימת חשיבות עליונה להיעזר בשירותיו של עורך דין מומחה בתחום. ללא סיוע מטעם עורך דין אתם עשויים להיקלע אל עולם שאינו מוכר לכם ומכיל ביטויים שונים. בו ברגע שאתם בוחרים לפנות אל עורך דין מקצועי בתחום התיק שלכם ינוהל בצורה טובה יותר והדבר מהווה יתרון משמעותי בעת הליך של פשיטת רגל.

עליכם לזכור כי עורך דין בעל מומחיות בתחום יבטיח להשיג לכם תנאים טובים. עם זאת, כאשר אתם בוחרים ללכת בדרך עצמאית, הרי הדבר עשוי להשפיע רבות על סכומי הכסף אותם תדרשו לשלם.

הגשת בקשה לפירוק חברה – רק אצל עורך דין מומחה בתחום

במסגרת פירוק חברה בע"מ הליך כחלק מפשיטת רגל יש להיעזר בעורך דין מומחה בתחום. רצוי לבחור משרד אשר מתייחס בקפידה רבה לכלל קהל הלקוחות ומקדיש להם את תשומת הלב במטרה להבטיח כי הם יזכו לטיפול המקיף והמקצועי ביותר במסגרת פשיטת רגל.

    אל תפספסו עדכונים והטבות

    אנו רוצים להשאיר אותכם מעודכנים בפוסטים האחרונים, כל החדשות, טיפים והטבות עבור חברות חדשות וקיימות.
    הירשמו כעת

    פוסטים דומים

    פתיחת וניהול עוסק מורשה בפשיטת רגל

    בעבור רבים ניהול עסק בפשיטת רגל נשמע כמו רעיון לא ממש אפשרי. הרי גם אם פושט הרגל ירצה לנהל עסק במהלך הליך חדלות הפירעון, הרי המדינה או בית המשפט יעמדו בדרכו, לא? מתברר שלא בדיוק. חוק חדלות פירעון מאפשר הפעלת עסקים של חייבים חדלי פירעון. ניהול עוסק מורשה בהליך חדלות פירעון – יש דבר כזה כדאי לדעת שבספטמבר 2019 נכנס לתוקף חוק חדש שמאגד...

    המשך לקרוא
    עו"ד רון הדר27 באוגוסט, 2020

    מחיקת חוב בהוצאה לפועל – הסדרי חוב

    בשנת 2019 נכנס לתוקף חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי. החוק חולל רפורמה בכל הנוגע לחובות ולפשיטת רגל של חברות ושל יחידים, אולם הוא לא חסם את האפשרות לערוך הסדר חוב בהוצאה לפועל. מתי רלוונטי לדון באפשרות של הסדר חוב? כאשר לחייב יש חוב שעליו לשלם ויש לו בעיה לעמוד בתשלום החוב כמו שהוא והוא מעוניין בסגירת חובות בהוצאה לפועל. המקרה הקלאסי הוא של פשיטת...

    המשך לקרוא
    עו"ד רון הדר23 ביולי, 2020
    Skip to content