רישום חברה – צ'ק ליסט

עו"ד רון הדר11 בנובמבר, 2019

רישום חברה הינה פרוצדורה שהמון יזמים מסתבכים אתה ללא סיבה. בשל כך, הכנו עבורכם צ'ק ליסט מסודר שיסביר את כל השלבים מתחילת הגישושים ועד הרגע הנכסף של הכנסת מזומנים לעסק.

 הפרוצדורה מורכבת מ-3 שלבים עיקריים:

  1. רישום חברה באינטרנט:

  • ניתן לרשום חברה אונליין במהירות: ממלאים את כל הפרטים ב-5 דקות באתר Ettorney – כולל חיפוש שם לחברה שאינו תפוס ברשם החברות דרך המערכת.
  • מגיעים ל-5 דקות אימות חתימה מול עו"ד של החברה.
  • תוך יומיים בממוצע מקבלים תעודת התאגדות ומספר ח.פ ישירות לאימייל.

עלות:  499 ₪ + מע"מ לרישום, 2,176 ₪ אגרה לרשם החברות (אגרה מופחתת).

  1. פתיחת חשבון בנק לחברה:

  • על מנת לקדם עניינים, עוד לפני שהחברה נרשמה מבקשים מסניף הבנק שבחרתם שישלח לכם באימייל את סט המסמכים לפתיחת חשבון בנק לחברה בע"מ ומעבירים ל-Ettorney .
  • אנחנו מכינים עבורכם את כל אישורי העו"ד והפרוטוקולים לבנק כולל פתיחת חשבון, זכויות חתימה למע"מ ומס הכנסה, הנפקת כרטיס אשראי וכו'
  • יום לאחר רישום החברה כבר אוספים את המסמכים המקוריים ומגיעים לסניף הבנק בצירוף חותמת חברה עם שם ומספר ח.פ לפתוח את החשבון.

עלות: 299 ₪ + מע"מ

התחל בפתיחת חשבון בנק

  1. פתיחת תיק במס הכנסה ומע"מ אונליין:

  • לאחר פתיחת חשבון בנק לחברה מגיע שלב פתיחת התיקים ברשויות: מע"מ/מס הכנסה/ביטוח לאומי.
  • רו"ח יגיע אליכם עד הבית/המשרד ויפתח לכם תיקים ברשויות אונליין על מנת שלא תצטרכו לבזבז יומיים ברשויות בהמתנה בתורים ארוכים והתעסקות בבירוקרטיה הכרוכה בפתיחת התיקים.

עלות: 399 ₪ + מע"מ

התחל ברישום חברה

 טיפ חשוב: למי שרוצה לקבל תעודת התאגדות וח.פ כמה שיותר מוקדם בינואר 2020 מומלץ להירשם כבר בדצמבר באתר שלנו על מנת שנכין את כל מסמכי הקמת החברה לפני הלחץ ברשם החברות של תחילת ינואר. ב-1.1.20 נשלם את האגרה לרשם (על מנת לחסוך באגרה השנתית שהינה קלנדרית) ונשלח אונליין על מנת להיות בין הראשונים להירשם ולהימנע מעיכובים מיותרים.

רישום חברה צ'ק ליסט

זהו. תוך שבוע בממוצע סיימתם את כל הפרוצדורה.

ב-Ettorney אנחנו מנסים לחסוך לכם בזמן , כסף וכמובן כאב ראש מיותר על מנת שתוכלו להתרכז 100% במה שאתם טובים בו – בניית המוצר/שרות של העסק שלכם. אנו ממליצים לכל יזם להשתמש בצ'ק ליסט הנ"ל, בין אם מדובר בחברת סטארטאפ או בעסק רגיל. אנו מניחים שכל יזם מכיר את הקשיים והבירוקרטיה שקיימת בעת פתיחת חברה חדשה ולכן ייצרנו מוצרים אונליין שיקלו בתהליך זה.

רשם החברות מתקדם בעקבותינו בקצב הטכנולוגי ומעתה מאפשר את נושא רישום החברה אונליין (בעבר ציינו את התהליך של המעבר ממעידן פתיחת חברה בדואר אלקטרוני ועד פתיחת חברה אונליין). בהתאם לכך, התאמנו את המוצרים הנוספים לביצוע דרך האינטרנט, מוצרים כגון פתיחת חשבון בנק לחברה ופתיחת תיקים במע"מ ומס הכנסה, רישום סימן מסחר ואפילו פירוק חברה אונליין לחברה הישנה שלכם אם עדיין קיימת. בישראל טרם ניתן לבצע את כל התהליכים אונליין, אך ב-Ettorney אנו מנסים להנגיש כל מוצר שיקל על בעלי עסקים בתהליכים השונים.

לחצו על כפתור ההרשמה על מנת שתוכלו להתחיל להריץ את הביזנס שלכם ולבצע רישום בכלל המוצרים לרישום חברה. לאחר ההרשמה תעברו לעמוד שכולל את הכנסת הפרטים להתחלת התהליכים השונים.

    אל תפספסו עדכונים והטבות

    אנו רוצים להשאיר אותכם מעודכנים בפוסטים האחרונים, כל החדשות, טיפים והטבות עבור חברות חדשות וקיימות.
    הירשמו כעת

    פוסטים דומים

    מסמכים להקמת חברה בע"מ ב2021

    בדרך לאקזיט יש לעבור לא מעט מכשולים. אין ספק כי הקמת חברה מהווה אלטרנטיבה לא רעה בכלל עבור אנשים שלא חולמים לעבוד כשכירים, אך יש כמה תחנות חשובות בדרך. בשעה טובה ומוצלחת החלטתם להקים חברה, אתם בעיצומו של בניית המוצר והתאמה שלו לשוק ועובדים במרץ על בניית התוכנית הפיננסית והגעה לכל ה-milestones. כעת הגעתם לשלב של רישום המיזם שלכם כחוק ברשויות. הפרוצדורה של הקמת...

    המשך לקרוא
    עו"ד רון הדר08 באוקטובר, 2020

    אגרת רישום חברה 2022

    עדכון אחרון: דצמבר 2020 אז הגעתם לרגע בו החלטתם כי ברצונכם להקים חברה בע"מ. חברה בע"מ היא אחת מתוך מספר צורות להסדר פעילות עסקית. מלבד חברה בע"מ ניתן להסדיר פעילות עסקית בדרך של עוסק פטור, עוסק מורשה, שותפות ועוד. השלב הראשון בתהליך הוא רישום החברה ברשם החברות. רשם החברות היא יחידה במשרד המשפטים אשר אמונה על כל נושא החברות והתאגידים במדינת ישראל. כל אדם...

    המשך לקרוא
    עו"ד רון הדר04 בדצמבר, 2020
    Skip to content