פתיחת חברה בע"מ – שאלות ותשובות

כל מה שצריך לדעת לפני פתיחת חברה בע"מ נמצא כאן

תוך כמה זמן תפתח החברה?

מרגע החתימות שלכם על המסמכים אונליין, תוך כמה שעות ועד 3 ימי עסקים במקסימום נפתח עבורכם את החברה ותקבלו תעודת התאגדות עם שם ומספר ח.פ.

arrow

איך קובעים פגישה לרישום חברה (פגישת אימות חתימה)?

בסיום רישום פרטי החברה שלכם באתר ולאחר שלב התשלום, יפתח לכם חלון עם אופציות לימים ושעות לקביעת פגישת אימות החתימה עם העו"ד. לא תצטרכו לקום מהספה. אימות החתימה נעשה באופן דיגיטלי דרך פגישת וידאו (קישור לפגישה ישלח לכם במייל).

arrow

האם נדרש להגיע פיזית למשרדים שלכם אימות חתימה מול עורך הדין?

לא תצטרכו לקום מהספה. אימות החתימה נעשה באופן דיגיטלי דרך פגישת וידאו (קישור לפגישה ישלח לכם במייל).

arrow

מה ההבדל בין שם החברה המתקבל ברשם החברות, לבין שם המותג?

ם החברה שהתקבל ברשם החברות ויופיע בתעודת ההתאגדות הוא השם שיופיע גם בחשבוניות שתוציאו ללקוחות, בבנקים, או על חוזים והסכמים שתערכו. שם המותג שלכם יכול להיות שונה מהשם ברשם החברות. טיפ מאיתנו: אם דחיפות רישום החברה וקבלת הח.פ חשובה לכם על מנת להתחיל לעסוק בפעילות החברה, אנו ממליצים לא להתעקש על שם זהה לשם המותג מכיוון שעדיין תוכלו להציג את שם המותג שלכם על שלטי חוצות, כרטיסי ביקור, באתר האינטרנט שלכם או בחומרים פרסומיים אחרים שהלקוחות שלך יכירו. בנוסף, בכל עת תוכלו להגיש בעזרתנו בקשה לשינוי שם החברה. השירות ניתן ללא עלות עבור לקוחות שפתחו דרכנו חברה.

arrow

האם אוכל לשנות את שם החברה בשלב מאוחר יותר?

כן. ללקוחות אשר פתחו חברה בע״מ דרכנו, אנו מעניקים שירות של שינוי שם חברה ללא עלות נוספת. אגב, תוכלו לשנות גם את כתובת החברה.

arrow

מה קורה אם שם החברה לא מאושר ע״י רשם החברות?

יש לנו ניסיון רב עם הבוחנים ברשם החברות וסיכוי גבוה שנוכל לעזור לכם לקבל את השם שתרצו או שם דומה לו. יחד עם זאת הדבר לא תלוי בנו אלא באישור של רשם החברות. במידה והשם הרצוי לא מתקבל, אנו נעדכן אתכם ונסייע לכם בבחירת שם שניתן לרשום במינימום עיכובים.

arrow

האם אוכל לשנות את כתובת החברה שלי בשלב מאוחר יותר?

כן. ללקוחות אשר פתחו חברה בע״מ דרכנו, אנו מעניקים שירות של שינוי כתובת חברה ללא עלות נוספת. אגב, תוכלו לשנות גם את שם החברה.

arrow

האם פתיחת חברה מחייבת בהסכם מייסדים או הסכם שותפים?

לא, בעת רישום החברה ברשם החברות אין חובה בניסוח הסכם מייסדים / שותפים בלבד כל עוד קיים תקנון חברה סטנדרטי. יחד עם זאת, ישנה חשיבות משפטית רבה לעריכת הסכם בין השותפים בחברה כבר בתחילת הדרך. ההסכם מגדיר את החובות והזכויות של כל אחד מהשותפים, חלוקת מניות ומנגנונים שונים שבאמצעותם נקבעים מראש מה קורה במצב של חילוקי דעות, או במקרה ואחד השותפים מחליט לעזוב את החברה. תוכלו לתאם שיחת ייעוץ חינם עם אחד מעו"ד שלנו המתמחים בחברות/סטארטאפים והסכמי מייסדים.

arrow

מה בדיוק צריך להיות רשום בתקנון החברה? האם כל ההסכמות ביני לבין השותף צריכים להיות רשומות בו?

תקנון חברה סטנדרטי מכיל את שם החברה, עיסוק החברה, פרטי בעלי המניות והדירקטורים ואחוז חלוקת המניות. כל שאר ההסכמות יכולות להיות רשומות בהסכם מייסדים או שותפים עם סעיף בו מצויין שהסכם זה גובר על כל הסכם/תקנון אחר.

arrow

האם אתם נותנים גם שירותים של ליווי רו"ח לחברה?

כן. אנו עובדים בשיתוף פעולה עם חברת שטיינמץ עמינח, הנחשבת לאחד המשרדים המובילים בישראל לראיית חשבון. אם תרצו תוכלו לקבל מאיתנו בהליך רישום בחברה שירות של פתיחת תיקים ברשויות עם רו"ח (מע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי).

arrow

מה כוללת חבילת הליווי המשפטית שלכם לעסקים/סטראטאפיסטים?

יש לנו מגוון חבילות מנוי מותאמות אישית בתשלום חודשי קבוע ללא עלות שעת עו"ד. בנוסף ישנה אופציה לקבל שירותים חד פעמיים במקרה הצורך. תוכלו לתאם שיחת ייעוץ חינם עם אחד מעו"ד שלנו על מנת שנציע לכם את האופציה המתאימה ביותר עבורכם ועבור העסק שלכם.

arrow

איך השירות שלכם כזה זול? עו"ד הציע לי מחיר הרבה יותר גבוה

אנחנו משתמשים בטכנולוגיה שעוזרת לנו לקצר תהליכים ולחסוך בעלויות, ובכך להעניק לכם שירות משפטי מקצועי במחירים אטרקטיבים שלא תמצאו במקום אחר.

arrow

למה אני צריך עורך דין עבור פתיחת חברה בע"מ?

אימות חתימה חייב להיעשות בנוכחות עורך דין, זה נכון גם בעת פתיחת חשבון בנק, הסכם מייסדים והקצאת מניות (שירותים שמרבית החברות צריכות בנוסף לפתיחת חברה).

arrow

יש עו"ד מאחורי האתר? איך אני יודע שאקבל שירות ברמה גבוהה?

כמובן. עורכי הדין שלנו מגיעים מהמשרדים המובילים ביותר בישראל (פירון, נשיץ, ברנדס אמיר ועוד) כך שאתם מקבלים שירות במחיר אטרקטיבי ברמה המקצועית הגבוהה ביותר.

arrow

כמה זמן החברה שלכם קיימת?

החברה הוקמה ב-2015 ע״י עורך הדין רון הדר, כפלטפורמה הראשונה בארץ לשירותים משפטיים אונליין. במהלך השנים ליווינו אלפי יזמים, עסקים וחברות והיום אנחנו מובילים את שוק רישום החברות בישראל.

arrow

לאחר פתיחת החברה, האם יש צורך בתשלום חודשי לעורך הדין?

לא. לקוחות רבים פונים אלינו לאחר שעו״ד אחרים אמרו להם שהם חייבים בליווי עו״ד או בתשלום חודשי כלשהוא כאשר הם מקימים חברה, אך מדובר בהטעיה. במהלך חיי החברה ישנם הסכמיים מסחריים כגון הסכם מייסדים, הסכמי עבודה וכו׳ אשר מומלץ לנסח בעזרת עורך דין מנוסה. באתר שלנו תוכלו לשלם על שירותים אלו באופן נקודתי, ללא התחייבות חודשית.

arrow

האם אני יכול לפתוח חברה ולא לפתוח תיקים ברשויות עד שתהיה הכנסה?

אם אין לך הכנסה הדבר אפשרי. מקימים חברה, מקבלים תעודת התאגדות עם מספר ח.פ ואפשר כבר להתנהל בחוזים מול ספקים או לקוחות פוטנציאלים. לפי החוק, לפני שמתחילים לקבל הכנסות יש חובה לפתוח תיקים ברשויות מע"מ ומס הכנסה.

arrow

למה צריך עורך דין לפתיחת חשבון בנק?

פתיחת חשבון בנק לחברה בע"מ מצריך אישורי עו"ד ופרוטוקולים כגון מורשי חתימה, מינוי מנהלים, אישור הנפקת כרטיס אשראי וכו' המחייבים נוכחות וחתימה של עו״ד.

arrow

מהי הפרוצדורה לפתיחת חשבון הבנק לחברה?

לכל סניף בנק ישנם דרישות שונות להכנת מסמכים וחתימות עו"ד. יש לבקש מהסניף את סט מסמכים לפתיחת חשבון בנק לחברה. שימו לב, לא נדרש מכם להגיע לסניף, אתם יכולים לבקש לקבל את המסמכים במייל ולהעביר אלינו. ברגע שתעודת ההתאגדות ומספר ח.פ יהיו מוכנים, אנחנו נכין עבורכם את מסמכי הבנק.

arrow

מהי מדיניות איסוף מסמכי הבנק?

חברות הבנק דורשות מסמכי מקור, שיחכו לכם מוכנים במשרדנו. שעות איסוף המסמכים הן בימים א-ה בין השעות 9:00 - 18:00. **שימו לב: בעת רישום החברה באתר, תוכלו להוסיף חותמת חברה עם שם החברה ומספר ח.פ לצורך חתימה על מסמכים שונים בהמשך הדרך. החותמת תחכה לכם עם מסמכי הבנק שנכין עבורכם.

arrow

האם נדרש רואה חשבון לפתיחת חשבון בנק לחברה?

לא, עו"ד בלבד.

arrow
דילוג לתוכן